Heb je nu al vragen aan de fractie dan kun je mailen naar bestuurpurmerend@groenlinks.nl

STANDPUNTEN
Wil je meer over onze standpunten weten? Ga dan naar: https://purmerend.groenlinks.nl/standpunten

LEDEN
De leden van GroenLinks Purmerend Beemster zijn belangrijk, zij vormen de basis, waarop we een beroep willen/kunnen doen als het gaat om in actie komen voor GroenLinks. Zonder leden is er geen partij! Ze zijn betrokken bij de politiek, bij Purmerend en Beemster en bij elkaar. Het is een heel diverse groep mensen. Ze ontmoeten elkaar bij ledenvergaderingen en ook bij borrels en campagne-activiteiten. Voor nieuwe leden worden bijeenkomsten georganiseerd om de afdeling te leren kennen.

FRACTIE PURMEREND
De GroenLinksfractie Purmerend wordt gevormd door vier personen, daarnaast heeft GroenLinks ook een lid in de raadscommissie. De expertise van de raadsleden beslaat alle terreinen waar GroenLinks zich sterk voor wil maken. Wil je weten wie de fractieleden zijn? Ga dan naar: https://purmerend.groenlinks.nl/onze-mensen

FRACTIE BEEMSTER
PvdA en GroenLinks vormen een fractie. Jos Dings is de wethouder en Henk Vinke is de fractievoorzitter. Verder levert GroenLinks vier commissieleden. Meer weten over de fractie: Ga dan naar: https://beemster.groenlinks.nl/onze-mensen

BESTUUR
Het bestuur van GroenLinks Purmerend Beemster bestaat momenteel uit drie leden, GroenLinksers die staan voor het uitdragen van het partijprogramma voor Purmerend Beemster. Vanaf juni 2022 treedt een nieuw bestuur aan. Meld je aan als kandidaatlid!
Heb je vragen aan het bestuur? Mail naar: bestuurpurmerend@groenlinks.nl

NETWERK
Fractie en bestuur van GroenLinks Purmerend Beemster werken samen met collega’s in andere steden zoals Waterland, Wormer en Zaanstad. Ook werken we samen met de provincie en met Dwars Amsterdam. We vinden het belangrijk dat we de waarden van GroenLinks uitdragen in de Vervoerregio Amsterdam https://www.vervoerregio.nl/pagina/20151219-openbaar-vervoer en de Metropoolregio Amsterdam https://www.metropoolregioamsterdam.nl.
Daarnaast onderhouden we warme contacten met organisaties, stichtingen en bewoners die werken aan een duurzaam en sociaal Purmerend en Beemster.

MEER WETEN?
Volg ons voor het laatste nieuws op Facebook: GroenLinks Purmerend Instagram: @glpurmerend  of Twitter: GL_Purmerend