“ Onze kinderen, kleinkinderen

en verdere generaties

moeten ook kunnen en mogen genieten

van al het moois dat er op aarde is. ”

Maar ik ben niet klaar.

Alle kennis, vaardigheden en mijn netwerk wil ik graag gebruiken om via de politiek bij te dragen aan het leefbaar houden van onze planeet. Zodat onze kinderen, kleinkinderen en  verdere generaties  ook kunnen en mogen genieten van al het moois dat er op aarde is. Dat gaat niet alleen over het klimaat, maar ook over eerlijk delen, samenleven, samenwerken, er allemaal mogen zijn, onze talenten kunnen ontplooien en veilig kunnen leven. Elke stap en elk stapje dat we in Purmerend op deze onderwerpen kunnen zetten is de moeite waard.

Ik woon sinds 1987 in Purmerend en daarvan de laatste 20 jaar in het Ecologisch Woonproject. Een voorbeeld van duurzaamheid “avant la lettre”. Een project dat enkele jaren voorbereiding nodig had en ook het nodige doorzettingsvermogen vroeg. Het resultaat mag er zijn en heeft in Nederland op verschillende plekken navolging gekregen. Dat zou in Purmerend ook best nog eens, of een paar keer, mogen gebeuren.