Wandel je 20 kilometer met ons mee op 16 juni 2018?

In 2018 vindt de Nacht van de Vluchteling plaats in het weekend voorafgaand aan Wereld Vluchtelingendag (20 juni), in de nacht van zaterdag 16 op zondag 17 juni. Het startschot klinkt stipt middernacht op vier startlocaties; in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Nijmegen.

De deelnemers lopen er gemiddeld 8 tot 9 uur over en finishen de volgende ochtend. Op zaterdag 16 juni is er in de vooravond ook een loop van 10 en 20 km in Amsterdam.

We hebben er voor gekozen om in 2018 de 20 kilometer te gaan wandelen in Amsterdam. De informatie over de 20 kilometer wandeling staat op de website van de Nacht van de Vluchteling. Hier de link: https://www.nachtvandevluchteling.nl/amsterdam-over-10-en-20km.

Wil je mee wandelen met het Team Purmerend? Geef je dan op via deze link: https://www.nachtvandevluchteling.nl/teampurmerend

Op dit moment zijn nog niet alle details van het evenement bekend. Uiteraard volgen we het nieuws goed en zullen via deze website of via de social media nieuwsberichten over de wandeling plaatsen.

Wil je niet mee wandelen maar wil je wel het belangrijke doel steunen? Het Team Purmerend zoekt ook sponsors. Ons streef bedrag is € 2.000,--. Dat moet uiteraard lukken met alle hulp maar het zou nog mooier zijn als we als team een hoger bedrag ophalen. Wil je sponsoren? Kijk dan even op de volgende link: https://www.nachtvandevluchteling.nl/sponsor-een-team

Tik de naam in: Team Purmerend en volg daarna de instructies. Het is mogelijk om zowel het team als individuele teamleden te sponsoren.