Sport van en voor iedereen!

Reactie uit de fractie.

Elke maand geven de fracties uit de gemeenteraad hun kijk op actuele onderwerpen of besluiten uit de gemeenteraad. Lees hier onze reactie uit de fractie van deze maand.

Op zondag 30 april 2017 zijn wij aanwezig geweest bij de uitreiking van de Sport Awards 2016 in theater de Purmaryn. Wat een fantastische avond! Leuk om daar bij te zijn.

De winnaars in de verschillende categorieën zijn: Mark Bakker beste sportman, Marlou van Rhijn beste sportvrouw, Dorin Radulescu beste jeugdsporter, Rugby Club Waterland beste sportteam. Luna de Bruijn kreeg de Sportraadaanmoedigingsprijs. Gefeliciteerd allemaal! Wat een enorme talenten hebben we in Purmerend.

Sport is belangrijk, dat weten we allemaal. Sport is ook iets van en voor iedereen. Niet alleen het sporten zelf is duurzaam, ook de gebouwen, faciliteiten en veel verenigingen zijn volop bezig met het thema duurzaamheid. En dat is mooi! Een compliment aan alle vrijwilligers van RTV Purmerend is zeker op zijn plaats.

Het was een geweldige show!

Foto van Sportraad Purmerend